تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مرداد 1402 - 8:48
کد خبر : 2673

آکادمی کشتی اکبر فلاح کانون استعداد های کشتی پایتخت

آکادمی کشتی اکبر فلاح کانون استعداد های کشتی پایتخت
آکادمی کشتی اکبر فلاح واقع در محله خزانه بخارایی  که در گذشته با نام باشگاه کارگران شناخته می شود یکی از اصلی ترین مراکز استعداد پروری در کشتی پایتخت است

به گزارش صدای کشتی آکادمی اکبر فلاح  با مدیریت و سرمربیگری اکبر فلاح قهرمان اسبق کشتی جهان و مدیر فنی تیم های کشتی آزاد استان تهران ،بیش از ۵۰۰ کشتی گیر مستعد از سراسر تهران را زیر نظر دارد.

همچنین مربیان فعال و سختکوش این آکادمی همچون ابوالفضل انصاری،اصغر اردوخانی،مهدی انصاری،جلال خیری،مسعود انصاری،حمید یعقوبی،اصغر زارعی ،حسن زینعلی،داود نادری و رضا عزیزی به عنوان کادر زحمتکش این مجموعه در تلاش هستند که سهمی ماندگار در روشن نگه داشتن چراغ پر افتخار کشتی تهران داشته باشند.

مهدی انصاری مربی فعال آکادمی کشتی اکبر فلاح می گوید:یکی از ویژگی های اصلی و مشخصه بارز آکادمی کشتی اکبر فلاح نظم حاکم بر این است که برگرفته از مدل و شیوه مدیریت و کاریزمای اکبر فلاح است.همین نظم موجود در کنار همدلی ویژه مربیان این آکادمی باعث موفقیت کشتی گیران پایه این مجموعه شده است که همواره در مسابقات قهرمانی کشور و رقابت های بین المللی افتخارآفرین می شوند. اخیرا سام سیار ستاره نوجوان آکادمی فلاح به  مدال برنز نوجوانان جهان دست یافت.

گفتنی است اکبر فلاح در سال ۱۳۵۵ و در۱۰ سالگی برای آموختن کشتی وارد سالن کارگران شد و تا امروز که ۴۷ سال از ورودش به این باشگاه می‌گذرد به عنوان کشتی‌گیر و بعدها به عنوان مربی در خدمت باشگاه کارگران بوده است و بچه‌های پراستعداد جنوب شهر تهران را تمرین می‌دهد و استعدادیابی می‌کندو تمام سرمایه معنوی و دانش فنی خود را صرف سازندگی کرده است.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.