تاریخ انتشار : جمعه 20 مرداد 1402 - 19:24
کد خبر : 2692

بازدید رئیس هیئت کشتی تهران از شهرقدس/علی عسگری: انتظار من این است با همت همه کشتی شهر قدس پیشرفت کند.

بازدید رئیس هیئت کشتی تهران از شهرقدس/علی عسگری: انتظار من این است با همت همه کشتی شهر قدس پیشرفت کند.
پنجشنبه ۱۹ مرداد، قاسم علی عسگری با حضور در شهرقدس در کنار مربیان و کشتی گیران خردسال و هیات رئیسه هیات کشتی این شهر قرار گرفت.

به گزارش صدای کشتی و به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی استان تهران ، در این جلسه که با حضور آقای حسین حق وردی نماینده محترم مجلس شهریار و شهرقدس، مهندس احمدیان ریاست هیات کشتی شهرقدس، علی شاه محمدی پیشکسوت کشتی و دکتر سید محمد یحیی زاده عضو شورای اسلامی شهرقدس نیز حضور داشتند.

قاسم علی عسگری در این دیدار ضمن بازدید از امکانات خانه کشتی شهرقدس و بیان خسته نباشید به مربیان، کشتی گیران، و همچنین خانواده کشتی گیران که در این دیدار حضور داشتند، به این نکته اشاره داشتند که :
کشتی شهرقدس با مدیران و نماینده مجلس دلسوز خود می تواند روزهای درخشان تری را داشته باشد و با شناختی که این جانب از هیات کشتی شهرقدس و شخص مهندس احمدیان دارم ، انتظار می رود رشد و پیشرفت کشتی در این شهر، نمایان گردد. مجموعه هیات کشتی استان نیز سعی دارد کلاس های دانش افزایی برای مربیان و داوران شهر قدس برگزار کند تا پویایی در کشتی این شهر اتفاق بیفتد.
همچنین در ادامه آقای حق وردی نماینده مجلس شهر قدس نیز ضمن خوش آمدگویی به ریاست هیات کشتی استان، اذعان داشتند:
کشتی ورزش اول کشور محسوب می شود و ما نیز وظیفه خود می دانیم با تمام وجود در کنار این خانواده بزرگ باشیم و سعی می کنیم در زمینه اشتغال قهرمانان، ایجاد زیرساخت های لازم برای ورزش، گامی موثر برداریم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.