تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1402 - 21:09
کد خبر : 1248

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان آسیا – قرقیزستان

درخشش پسران آزادکار تهرانی در قاره کهن

درخشش پسران آزادکار تهرانی در قاره کهن
2 طلا و 2 نقره ، ارمغان نوجوانان آزادكار تهراني در مسابقات قهرماني آسيا.

به گزارش صدای کشتی ، تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان که با کسب ۶ مدال طلا ، ۳ مدال نقره و یک مدال برنز  به عنوان قهرمانی آسیا رسید ، چهار کشتی گیر تهرانی در ترکیب خود داشت که سام سیار و توحید نوری در اوزان ۴۸ و ۹۲ کیلوگرم به مدال طلا و امیررضا تیموری زاد و ابوالفضل محمدنژاد در اوزان ۵۵ و ۱۱۰ کیلوگرم به مدال نقره دست پیدا کردند.

نتایج نمایندگان تهران در این رقابتها به شرح زیر است:

در وزن ۴۸ کیلوگرم، سام سیار پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۲ هارویا فوکاساوا از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار مقابل یرالی ژتپیسوف از قزاقستان با نتیجه ۹ بر ۲ پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. سیار در دیدار فینال روپش از هند را با نتیجه ۴ بر ۳ از پیش رو برداشت و طلایی شد.

 

در وزن ۵۵ کیلوگرم امیررضا تیموری زاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر آچو لیو از چین را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ از سد شاهرخ بک ساپویف از ازبکستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. تیموری زاد با نتیجه ۶ بر ۵ مغلوب آنکوش از هند شد و به مدال نقره رسید.

 

در وزن ۹۲ کیلوگرم توحید نوری در دور اول با نتیجه ۷ بر ۲ و ضربه فنی وینای از هند را شکست داد.  وی در دور بعد با ۱۰ بر صفر سلیمان موساگولیف از ترکمنستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر دمول آریونتویا از مغولستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. نوری در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۱ سمیر دورسونوف از قزاقستان را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

 

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم ابوالفضل محمدنژاد در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر ماتسوموتو از ژاپن را مغلوب کرد.  وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۳ بر صفر الدوربک حسن اف از ازبکستان را ار پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. محمدنژاد در دیدار پایانی با نتیجه ۸ بر ۱ مغلوب یدیگی کاسیمبک از قزاقستان شد و به مدال نقره رسید.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.