تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 - 10:46
کد خبر : 4040

زنگ خطر برای کشتی روسیه/لژیونرها کار دست تزارها دادند

زنگ خطر برای کشتی روسیه/لژیونرها کار دست تزارها دادند
✍ کاظم پرورده _مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان با تمامی اتفاقات تلخ و شیرینش در بلگراد صربستان پایان یافت اما نتایج کسب شده باعث نگرانی روس ها شده است.

به گزارش صدای کشتی، از جمله موارد مهم و قابل توجه این مسابقات که حتی صدای گاتسالوف سرمربی جوان روس ها را نیز درآورد، عملکرد درخشان کشتی گیران روسی الاصل سایر کشورهای جهان بود.
در حالی که روس ها تا همین چند سال گذشته بر کشتی آزاد جهان سلطنت می کردند، اما امسال علاوه بر کشتی گیران مطرح کشورهایی همچون ایران و آمریکا، لژیونرهای روس نیز کار دست تزارها دادند.
از جمله این این لژیونرها می توان به اسماعیل موسکایف، احمد تاج الدینوف دارندگان مدال طلای اوزان ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم، عثمان نورماگمدوف و ماگومدخان ماگومدوف دارندگان مدال نقره اوزان ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم، زلیم خان آباکاروف، رمضان رمضان اف و ختیگ تسابالوف دارندگان مدال برنز اوزان ۵۷، ۷۰ و ۷۴ کیلوگرم اشاره کرد.
این در حالی است که کشتی گیران مطرح روس از جمله زائور اوگویف در وزن ۵۷ کیلوگرم و عبدالرشید سعداله اف در وزن ۹۷ کیلوگرم نتوانستند صاحب مدال شوند.
گاتسالوف سرمربی روس ها نیز اعلام کرده است که تمرین کردن لژیونرها در داغستان باعث شده تا تیم روسیه نتیجه لازم را نگیرد و این احتمال وجود دارد که در آینده از حضور این کشتی گیران دو تابعیتی در تمرینات کشتی گیران روس جلوگیری شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هومن یکشنبه , ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸

اگر وزن۹۲کبلوگرم وزن المپیکی باشه به نظرم شاید بهترباشه حسن یزدانی به عون وزن بره وطلای المپیک پاریس وصید کنه که فک میکنم بهترباشه کامرانم که ی وزن بالاتررفته این جاشوبگیره این تیلور نامردوکه باکمک داوران امسال برنده شدو بچزونه