تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 - 16:51
کد خبر : 4983

عاقبت کشتی کرمانشاه چه می‌شود؟ / دفاع محبی ها از برادر و پدرشان و  انتقاد دبیر از اداره کل ورزش استان!

عاقبت کشتی کرمانشاه چه می‌شود؟ / دفاع محبی ها از برادر و پدرشان و  انتقاد دبیر از اداره کل ورزش استان!
کشتی کرمانشاه سال هاست آن طور که باید انتظارات را بر آورده نکرده و از رقابت با استان هایی چون مازندران و تهران جا مانده است . پس از نتایج کرمانشاه در کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان و کشتی فرنگی جوانان، بار دیگر موج انتقاد در رسانه ها از عملکرد کشتی کرمانشاه بالا گرفت.

به گزارش صدای کشتی، پس از انتقاد های اهالی کشتی کرمانشاه، اصحاب رسانه و برخی از مردم از عملکرد کشتی کرمانشاه و هیئت استان ، چند روز پیش فرزند محمدحسین محبی رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه  با تکرار صحبت های پدر، در استوری اینستاگرامی نوشت:  کرمانشاه چهره های مطرح زیادی از گذشته تا همین امروز داشته است اما هیچگاه آن قدر که در رسانه ها می‌گویند قطب کشتی نبوده است.
وی در ادامه نوشت: عملکرد کرمانشاه آنقدرها هم ضعیف نبوده و ما چهره هایی مثل یدالله محبی را داشتیم که سه دوره قهرمان آسیا شده است. تلاش های زیادی صورت گرفته است و نمی‌گوییم بی ایراد بوده، قطعا ایراداتی وارد است ، اما نباید از انصاف دور شد!

پس از آن و در روز گذشته محمدحسن محبی پیشکسوت کشتی ، رئیس هیئت کشتی شهر کرمانشاه و برادر محمدحسین محبی در گفتگو با ایسنا و در انتقاد از افرادی که از عملکرد کشتی کرمانشاه نا راضی بوده اند گفت: افرادی که این حرف ها را می‌زنند خودشان در کشتی هیچی نبودند.

وی در ادامه  گفت: کرمانشاه همیشه تک چهره هایی داشته است، با همین مدیریت ، یدالله محبی سه طلای آسیا گرفت  و کشتی گیران دیگر به تیم های ملی رفتند و فریدون قنبری را نیز داشتیم. بعید می‌دانم کشتی ما آنقدر که این ها می‌گویند سطح بالا بوده باشد!

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد ایران همچنین ادعا کرد ، کشتی کرمانشاه هیچوقت در قواره کشتی مازندران نبوده که حالا بگویند سقوط کرده است.

محبی درباره درخواست هایی که از علیرضا دبیر مبنی بر برکناری و تغییر رئیس هیئت کشتی استان کرمانشاه می‌شود گفت: مگر مملکت مال این هاست؟ مگر رئیس فدراسیون رئیس هیئت را گذاشته که بخواهد او را عوض کند؟ فدراسیون چه کاره است که بخواهد داش حسین(محمدحسین محبی) را عوض کند؟

او همچنین مدعی شد خود کشتی گیران نیز دل به کار نمی‌دهند که موفق نمی‌شوند و برخی به عملکرد هیئت انتقاد می‌کنند!

سپس علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی گفتگویی انجام داد و گفت: مدیرکل ورزش استان وظیفه دارد درباره شرایط کشتی این استان پاسخگو باشد.

دبیر گفت: کشتی کرمانشاه در ۱۰ – ۱۵ سال گذشته افت داشته است ، نمی‌گوییم تنها هیئت مقصر است، اما سهم بسزایی دارد .

وی در انتقاد از مدیرکل ورزش استان کرمانشاه گفت: او به طور کامل خودش را عقب کشیده است و من نیز نمی‌توانم برای استان کاری بکنم، مدیرکل فرار کرده است .

رئیس فدراسیون کشتی گفت: احترام به برادران محبی بر همه ما واجب است، حسین آقای عزیز، حسن آقا احترامشان واجب است اما مدیرکل و استاندار باید ورود کنند ببینند چرا کشتی کرمانشاه به اینجا رسیده است!؟

باید منتظر ماند تا در ادامه تکلیف کشتی کرمانشاه  چگونه مشخص می شود؟آیا باید منتظر تغییرات در کشتی کرمانشاه باشیم یا روند کنونی کشتی کرمانشاه با اندکی تغییر و تعدیل ادامه خواهد یافت؟ همه اتفاقات بستگی به تصمیم فدراسیون کشتی و همفکری با جامعه بزرگ کشتی کرمانشاه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.