تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 شهریور 1402 - 20:36
کد خبر : 3473

قهرمان المپیک قربانی قوانین اتحادیه جهانی / نامی از سیداکوف در لیست اتحادیه جهانی نیست!

قهرمان المپیک قربانی قوانین اتحادیه جهانی / نامی از سیداکوف در لیست اتحادیه جهانی نیست!
اتحادیه جهانی کشتی در لیست اولیه خود برای رقابت های جهانی کشتی، نامی از روس ها نبرده بود و اکنون نام روس ها به لیست اضافه شده اما نامی از زائوربک سیداکوف دیده نمی‌شود!

به گزارش صدای کشتی، اتحادیه جهانی کشتی پیش از این اعلام کرده بود، حمایت از جنگ با اوکراین به هر نحوی ، محرومیت از حضور در رویدادها را در پی دارد و کشتی گیران بزرگسال روسیه برای حضور در رقابت های جهانی باید علیه جنگ اعلام برائت کنند و هیچ مشارکتی در آن نداشته باشند.

چندی پیش اخباری مبنی بر استخدام عبد‌الرشید سعدالله‌یف در ارتش منتشر شد و گمانه زنی ها حاکی از آن بود که سعدالله یف در جهانی حاضر نخواهد بود که این کشتی گیر چند روز گذشته در پستی اینستاگرامی، ظاهرا به تمام این گمانه زنی ها کنایه زده و به صورت واضح اعلام کرده که در رقابت های جهانی حضور دارد.

در این میان ، عکسی از زائوربک سیداکوف قهرمان جهان و المپیک در وزن ۷۴کیلوگرم با لباس نظامی منتشر شد که بر خلاف شرایط ذکر شده اتحادیه جهانی درباره اعلام برائت از جنگ بود.

با وجود اضافه شدن نام روس ها به لیست اتحادیه جهانی کشتی، نامی از زائوربک سیداکوف به چشم نمی‌خورد که البته رسانه های روسیه به طور قطع اعلام نکردند که به چه دلیل این اتفاق افتاده است
و آیا سیداکوف به دلیل بروز آسیب دیدگی و به خاطر از دست ندادن المپیک ، قید جهانی را زده و یا اتحادیه جهانی علیه این قهرمان روس، اعلان موضع کرده است!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.