تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 - 18:35
کد خبر : 2921

کشتی فرنگی جوانان جهان/ یک فینالیست، دو رده بندی و دو شانس مجدد در پنج وزن دوم

کشتی فرنگی جوانان جهان/ یک فینالیست، دو رده بندی و دو شانس مجدد در پنج وزن دوم
در پایان مسابقات پنج وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در نوبت عصر، با یک فینالیست دو نماینده در رده‌بندی و دو شانس مجدد برای ایران به پایان رسید.

به گزارش صدای کشتی، نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است؛

در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی در دور نخست با نتیجه ۱۳ بر صفر کمال سوگیلی از ترکیه شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر صفر هانگشنگ یو از چین را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کرد. ده‌بزرگی در این دیدار ۱۰ بر ۰ گومی از ژاپن را شکست داد و به نیمه نهایی رسید.وی در این دیدار ۱۰ بر ۰ مغلوب سومیت هندی شد و به دیدار رده بندی راه پیدا کرد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم اهورا بویری در دور اول با نتیجه ۱۰ بر ۲ زولت تاکاس از مجارستان را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۵ الیاس یانداروف از روسیه را شکست داد و راهی یک چهارم نهایی شد. بویری با شکست ۸ بر ۰ نماینده بلاروس را مغلوب کرد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت.وی در این مرحله ۹ بر ۵ کشتی را به حریف مصری واگذار کرد و به رده بندی رسید.

در وزن ۷۲ کیلوگرم سیدمحمد مهدی میری در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر عرفان میرزویف از اوکراین را شکست داد وی در دور دوم با نتیجه ۱ بر ۱ در مقابل روسلان نوراله یف از آذربایجان به پیروزی رسید . میری در این دیدار ۱۰ بر ۱ مغلوب عمران علیف از روسیه شد و از راهیابی به نیمه نهایی باز ماند و با توجه به صعود حریفش به فینال به دیدار شانس مجدد راه یافت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم یاسین یزدی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر ۵ ایمام علی اف از روسیه شکست داد. یزدی در دور بعد با نتیجه ۱۱ بر ۸ اسلام یولویف از قزاقستان شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید. وی در این دیدار ۹ بر ۱ کاکگاوا از ژاپن را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت.
یزدی در این مرحله ۴ بر ۰ گورگیان ارمنی را مغلوب کرد و فینالیست شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیررضا اکبری در دور اول با نتیجه ۶ بر ۱ داریوس کیفر از آلمان کشتی شکست داد. اکبری در دور دوم با نتیجه ۵ بر صفر و ضربه فنی مقابل ابوبکر خاسالاخانوف از بلاروس شکست خورد و با توجه به صعود حریفش به فینال، به دیدار شانس مجدد راه یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.