تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 شهریور 1402 - 19:38
کد خبر : 3893

کشتی فرنگی قهرمانی جهان|صعود دو نماینده به فینال و یک نماینده در رده‌بندی/گرایی حذف شد‌

کشتی فرنگی قهرمانی جهان|صعود دو نماینده به فینال و یک نماینده در رده‌بندی/گرایی حذف شد‌
مسابقات چهار وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ظهر امروز در شهر بلگراد صربستان در حال برگزاری است و عصر امروز در مراحل نیمه نهایی به پایان رسید.

به گزارش صدای کشتی، نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است؛

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر  لوسونچ از صربستان را با نتیجه ۸ بر صفر از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. دادمرز در این مرحله ۳ بر ۰ از سد آدم اوزون قهرمان اروپا از ترکیه گذشت و دیدار نیمه نهایی راه یافت.
وی در در این دیدار ۳ بر ۲ مغلوب الدنیز عزیزلی قهرمان جهان از آذربایجان شد و به دیدار رده‌بندی رسید.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور اول با  نتیجه ۲ بر صفر آدلت تیولیوبایف از روسیه را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۵ مغلوب  کوزاکا از ژاپن شد و با توجه به شکست این حریف در مرحله نیمه نهایی، گرایی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر کوواسویچ از صربستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.مهمدی در این دیدار یاروسلاو فیلچاکوف دارنده مدال برنز جهان و عنواندار اروپا را مغلوب کرد و راهی دیدار نیمه نهایی شد. وی میخائیل برادو از مولداوی را از پیش رو برداشت و فینالیست شد و فردا شب باید به مصاف رفیق حسینوف قهرمان کهنه کار جهان از آذربایجان برود.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر ادوارد سوغومونیان از برزیل را شکست داد. وی در دور دوم با با نتیجه ۲ بر ۱ میخایلو ویشنویتسکی از اوکراین را از پیش رو برداشت و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.
میرزازاده در این مرحله با پیروزی برابر فریدریکاس از لیتوانی به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. وی با شکست اسکار پینوهیندز کوبایی به فینال صعود کرد و فردا شب به مصاف رضا کایالپ قهرمان نامدار ترکیه می‌رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.