تاریخ انتشار : جمعه 31 شهریور 1402 - 3:45
کد خبر : 3900

گاتسالوف: پس از دوسال دوری سربلند بیرون آمدیم/کشتی روسیه تمام قله ها را فتح می کند

گاتسالوف: پس از دوسال دوری سربلند بیرون آمدیم/کشتی روسیه تمام قله ها را فتح می کند
حاجی مراد گاتسالوف قهرمان جهان و المپیک و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه پس از پایان رقابت های جهانی در گفتگو با یک رسانه روسی گفت: تیم ملی روسیه به مدت ۲ سال از رقابت‌های جهانی دور بود و سرانجام، با وجود تمام مشکلات و موانعی که تا لحظه‌ی شروع رقابت‌ها همراه اعضای تیم بود، توانستیم برگردیم. کار بزرگی انجام شده است و طرفداران به زودی نتایج آن را خواهند دید.

به گزازش صدای کشتی وی در ادامه گفت: مسابقات جهانی‌ بلگراد یک آزمون عالی برای سنجش قدرت بود و من باور دارم که از آن سربلند بیرون آمدیم.

گاتسالوف عنوان کرد: در پایتخت صربستان، ما از ۶ سهمیه‌ی المپیک، ۴ سهمیه کسب کردیم و در رده‌بندی تیمی هم به صورت غیر رسمی، دوم  و از تیم پر قدرت ایران رد شدیم و خیلی به تیم آمریکا نزدیک شدیم.

سرمربی روس ها اظهار داشت: همه چیز هم طبق برنامه پیش نرفت. برخی از مدعیان، به دلایلی نتوانستند به سکوی اول برسند. اما موضوع مهم این است که ما یکی بودیم و متحد بودیم. تیمی که می‌تواند هر قله‌ای را فتح کند.

قهرمان جهان و المپیک در پایان تصریح کرد: برتری از نظر روحی و روانی، چیزی است که به ما اجازه می‌دهد نگاهی به آینده داشته باشیم و روز به روز پیشرفت کنیم. چالش های جدیدی پیش رو است و با کمک خداوند برای آنها آماده خواهیم بود.

ترجمه: آرشام سپیدار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.