تاریخ انتشار : جمعه 1 دی 1402 - 16:15
کد خبر : 5402

گام بلند احمد جوان برای رسیدن به هدف

گام بلند احمد جوان برای رسیدن به هدف
یونس همیالی- در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور که طی روزهای 22 تا 24 آذرماه در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد، احمد محمدنژاد جوان از تیم خراسان رضوی توانست در ۵۷ کیلوگرم روی سکوی قهرمانی قرار بگیرد.

به گزارش صدای کشتی، همواره ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد یادآور خاطره های فراموش نشدنی از دلاورانی است که دریچه های امیدواری به سوی عاشقان و شیفتگان این عرصه گشودند. اما طی سال های اخیر اکثر کشتی گیران (جز علیرضا سرلک در جهانی ۲۰۲۱ اسلو) نتوانستند کارنامه قابل قبولی از خود به یادگار بگذارند. شرایط جوری شده که از این باتلاق انتظار فرساینده، بغضی غریب مانده که گلو را می فشارد. مرور اتفاق های گذشته باعث شکنجه روح و روان می شود و ما را به یک سرنوشت موهوم و به یک بیابان برهوت گسیل می دهد.

پیش از آغاز رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور در ساری، پیش بینی مدال آوران ۵۷ کیلوگرم دشوار بود، چراکه سطح کیفی فنی این وزن با حضور تمام مدعیان نسبت به سایر اوزان از هیجان و دشواری افزون تری برخوردار بود. کشتی گیران برای آنکه نگاه ها را متوجه خود کنند، لحظه شماری کردند و رویاهایی در سر پروراندند. در پایان هم اینچنین شد که لبخندی از جنس بلور، گرد خستگی را از چهره تماشاگران زدود و طعم عشق را به کام آنها چشاند. در سالن رسول حسینی حضور چهره هایی نظیر علیرضا سرلک، احمد محمدنژادجوان، میلاد والی زاده، ابراهیم خواری، مهدی ویسی و دیگران حکایت از فاصله نزدیک نبردها داشت که البته در این میان احمد جوان توانست گوی سبقت را از همه برباید. او با ارایه نمایش تحسین آمیز روی سکوی قهرمانی قرار گرفت.

حال کشتی گیر خراسانی مشتاقانه انتظار روزهای خوب آینده را می کشد و چشم به طلسم شکنی دارد. او اکنون اندازه های تازه ای از توان خود را دریافته و اگر قدر این نکته را بداند، می تواند به مهم ترین پله های رستگاری اش دست یابد، هر چند رسیدن به آن سخت است. اما قبل از آن باید با جست وجو در نقطه ضعف های همیشگی اش که او را به تباهی می کشاند و تلاش برای رفع آنها، خود را بیش از گذشته تجهیز کند. امیدواریم لبخند رضایتی که علاقه مندان به کشتی و اهالی فنی بعد از نمایش های کشتی گیر جوان کشورمان تجربه کردند، بتواند در رقابت های آینده در میادین بین المللی جایگزین نگرانی شود و همه علاقه مندان و کشتی دوستان را از ابهام رهایی بخشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سهراب امانی یکشنبه , ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۱۶

ایشلله بسلامتی و تندرستی