تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1402 - 15:52
کد خبر : 6180

انتقاد تلویحی مربی سازنده حسن یزدانی از مهدی تقوی و مراد محمدی/بعضی ها این درصد ها را از کجا می آورند؟

انتقاد تلویحی مربی سازنده حسن یزدانی از مهدی تقوی و مراد محمدی/بعضی ها این درصد ها را از کجا می آورند؟
همت مسلمی مربی سازنده حسن یزدانی در گفتگویی رادیویی با جهان ورزش از برخی صحبت های ضد و نقیض در خصوص وضعیت حسن یزدانی به شدت انتقاد کرد.

به گزارش صدای کشتی، مربی سازنده مرد ۹ مداله جهان و المپیک درمورد وضعیت حسن یزدانی گفت: چند روزی است که اظهارات ضد و نقیضی از اهالی جامعه کشتی، مربیان و پیشکسوتان می‌شنویم که نمی‌دانم این حرف ها برای چیست،
اما به نظر می رسد این صحبت ها ظاهرا هدف‌دار است!
وی در ادامه گفت: برخی مربیان می‌گویند نود درصد کتف حسن یزدانی بهبود پیدا کرده و با توجه به اینکه ظرف دو سه ماه تا این حد بهبود داشته پس طی دو سه هفته دیگر قطعا ده درصد باقی مانده هم خوب می‌شود!

مسلمی افزود: بعضی ها این درصد ها را از کجا می‌آورند؟
برخی نیز می‌گویند حسن یزدانی در جویبار زیر نظر کادرفنی تمرین می‌کند.
حسن زیر نظر دکتر رضایی در جویبار فیزیوتراپی می‌کند و همچنین زیر نظر آقای رحمانی مربی بدنساز تمرین می‌کند.

مربی سازنده حسن یزدانی اظهار داشت: به نظر من حسن مشکلی ندارد و آن طور که بعضی ها می‌گویند به المپیک نمی‌رسد نیست، من به شما این نوید و این قول را می‌دهم که حسن یزدانی صد درصد عضو تیم ملی کشتی‌آزاد در المپیک خواهد بود و انشاءالله بتواند خوشرنگ ترین مدال را کسب کند.

وی در ادامه افزود: من از فدراسیون خواهش می‌کنم با این افرادی که مصاحبه می‌کنند و حرف های اشتباه می‌زنند و حاشیه درست می‌کنند برخورد کند.
افرادی که می‌گویند یزدانی باید در فلان مسابقه کشتی بگیرد،تا به المپیک برسد توجه داشته باشند حسن ۹ سال است که در تمامی میادین چه جهانی چه المپیک مدال آوری کرده و این چیز کمی نیست.
فدراسیون چرخه ای طراحی کرده که حسن مصداق پلن چهار است، پلن یک بر این اساس بود که تمامی واجدین شرایط باید در قهرمانی کشور کشتی بگیرند .
پلن دو ،اعزام به تورنمنت بود که کشتی‌گیران منتخب کادر در آنجا کشتی گرفتند و پلن سه نیز قهرمانی آسیاست .
وی اظهار داشت: حسن دوست ندارد بدون انتخابی به المپیک برود، امیدوارم کشتی‌گیر آسیایی ما مدال بگیرد و با حسن انتخابی بدهد.

مسلمی عنوان کرد: ما تابع تصمیمات فدراسیون هستیم و همانطور که آقای محسن کاوه گفت، ما پایبند به چرخه هستیم.

همت مسلمی در پایان گفت: حسن اگر خودش بداند که نمی‌تواند به المپیک برود، مطمئن باشید نمی‌رود و حتی اگر از او بخواهند، کشتی نمی‌گیرد، اما در حال حاضر حسن انگیزه های زیادی دارد و بدانید که او قید همه چیز را زده و تمام فکرش المپیک است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناصر پنجشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱:۱۶

ایول به مربی وپهلوان حسن،

علیرضا پنجشنبه , ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲:۴۵

همت مسلمی درسته که دیگه درک درست از ورزش ما رفته ولی موی سفید رو سرته حسن یزدانی چندین بار اونم هردفعه بدتر از قبلی به تیلور باخته حالا اگر راهکار درستی داری رو کن اگر نه که رها کن هی هر دفعه بی حساب حرف زدن پول توشه؟