تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 مهر 1402 - 10:38
کد خبر : 4170

منصور برزگر:کشتی حسن یزدانی با دیوید تیلور یک مسئله ملی شده است

منصور برزگر:کشتی حسن یزدانی با دیوید تیلور یک مسئله ملی شده است
منصور برزگر سرمربی اسبق تیم ملی کشتی ایران خواستار شکل گیری یک کارگروه از کارشناسان آنالیز برای ارائه راهکار شکست تیلور به حسن یزدانی شد.

به گزارش صدای کشتی، باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: منصور برزگر سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد، درباره شکست حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور برای پنجمین بار، اظهار داشت: قبلاً هم گفته بودم، خوب است از بین کسانی که خودشان قبول‌شان دارند کارگروهی تشکیل دهند و در این بار صحبت شود. مسئله مهم این است که تیلور هر بار به مصاف یزدانی می‌آید سبکش را عوض می‌کند. کشتی امسال تیلور با کشتی سال گذشته و کشتی سال گذشته با مبارزه قبل‌تر با هم تفاوت داشتند.
وی اضافه کرد: اینکه بخواهم دقیقاً توضیح دهم او هر کشتی چطور سبک مبارزه‌اش را تغییر داده، مناسب یک مصاحبه نیست، اما ببینید حسن یزدانی نمی‌توانست پشت تیلور برود. چه تغییری در کار ایجاد شده بود؟ این‌ها همه زمان‌بر است. یک گروه از خبرگان کشتی تشکیل دهند، خودش و مربی‌اش هم بیایند، آنالیز کنند، اگر من هم می‌توانم کمک کنم، بگویند و بنشینیم. حالا دیگر مشخص شده یک نفر نمی‌تواند مشکل حسن یزدانی را مقابل تیلور حل کند، اگر اینطور بود پژمان درستکار آن را حل می‎‌کرد، اما دیدیم او در دو مسابقه اخیر باخت‌های بدی داده است. خود دبیر هم اهل کشتی است و او هم باشد.
برزگر با اشاره به اینکه همه مردم منتظرند حسن یزدانی بتواند یک برد خوب مقابل دیوید تیلور بیاورد، تأکید کرد: الان کشتی حسن یزدانی با دیوید تیلور یک مسئله ملی شده است. من نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاده، اما هر جا می‌روی صحبت از این کشتی است. یعنی اینطور شده که اگر همه تیم ببرند و یا همه تیم ببازند مهم نیست، همه فقط دنبال کشتی حسن یزدانی با تیلور هستند و می‌خواهند او ببرد. این کشتی الان برای ما جنبه ملی پیدا کرده است. حسن یزدانی نباید آنطوری کشتی بگیرد که تیلور می‌خواهد و متأسفانه او در هر مبارزه بیشتر همانگونه شده که حریف آمریکایی می‌خواهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.